hej typ

hej (typ)  synd att det är skola för det är såååå trååkigt.... fast det är väl bättre att va i skolan än att göra det som min kompis har gjort... hon har nämligen brutit foten och går på kryckor som alla typ vill låna. fast hon gör i och för sig både och... hon går i skolan och har brutit foten.. men jag tror inte hon går i skolan i mon eller det var alla fall det hon sa. synd för i morgon är det slöjd! ☻jag har träslöjd. vet nt vad jag gillar mest... tyckte ni om chattdialogen i förra inlägget?? nåja nu letar jag upp en bild.
här sitter jag och en kompis vi är små haha!
 
jag är den brunhåriga och den brevid mig är den som brutit foten (hon är ett år yngre än mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0