hej!

hej hej! förkyld idag ): det suger! ): aja jag har inga bilder att visa just nu pga jag har inte hunnit ta några och jag går inte ut nu och fotar och blir ännu mer förkyld! (: fast det är ju inte så kallt ute kanske blir något ändå men när jag har några bra bilder ska jag visa dom här så ni får vänta!¨(: (: (: hejhej! ):):

två bilder!

hej idag har jag vart på allum med en kompis och handlat en tröja det kanske kommer en bild på den senare men
 här kommer två bilder från gotland
skummet efter en våg på en strand på gotland
skummet från en våg på gotland vi var vi en strand och badade det var jättestora vågor.
svamp på gräsmattan på gotland
en liten ensam svamp på gräsmattan intill vår stuga! blev väldigt nöjd med den bilden!
glöm inte att kommentera! och säg koden till hur man får sin header. hej hej!

bild!

hej igen!! jag skrev ju för några minuter sen att det snart kommer bilder här kommer en hittade inte den andra men snart ska ni få se den.
snart ska jag fixa en header jag behöver bara veta hur man gör någon som kan hjälpa mig? kommentera hur man gör då! själva koden så det blir rätt bild kan jag själv hoppas ni haft en bra dag! komentera!!bild
den här bilden  tog jag på min gata det är en blomma som sitter fast på en större blomma som jag la i gräset!
header2

det är den här jag ska ha som header inte så avancerad men tänkte ha den så länge
sen gör jag någon mer avancerad. den gula blomman tog jag på gotland när vi var
vid havet. komentera gärna vad ni tycker om bilderna! snart kommer mer typ imon eller nåt.
hej hej!

hej hej!

hej jag ska försöka vara inne mera men det är ju så mycket annat att göra nu när skolan har börjat! mitt favorit ämne är slöjd det hade vi idag! (L) vilket är ditt favorit ämne? kommentera!

ja sen är det ju så att detta är en fotoblogg men jag har inte hunnit lägga in några bilder än jag ska snart lägga ut några bilder ska bara ladda ner dom först! hoppas ni haft det bra idag! kommentera gärna!

SNÄLLA HJÄLP MIG!

hej jag har startat den här bloggen för att jag vill ha en fotoblogg som jag tänkte lägga ut bilder på som jag har tatt men jag har ett problem jag vet inte hur jag ska koda för att få en header! ni måste hjälpa mig! jag har testat mycket men det går inte! hjälp mig någon med kodningen!
lite senare kommer två bilder!

ps: den som hjälper mig med kodningen får två veckors länkning här!

RSS 2.0