julkalender. typ...

hej har typ inte hänt så mycket idag men jag ska bowla imon :) men jag har alla fall funderat på att lägga ner bloggen för jag orkar inte skriva det är inte så roligt lixom. det brukar bli så här med mina bloggar jag hade tex miciz.devote.se och en annan som är hemlig men jag har raderat dom. ja det var typ det jag tänkte säga. ja just det det är ju snart jul så jag undrar ifall ni vill vara med i min tävling julkalendern för det kan göra så jag blir lite mer aktiv. ja asså man anmäler sig genom att kommentera detta inlägget och sen när det blir 1 december drar jag en lapp där det står nån blogg som är med och den vinner ett pris. såklart är priset den tjugofjärde december bättre en övriga. ni får gärna komma med tips och idèr om priser. jag loggar inte in på julafton men jag drar en lapp så ni får veta om ni vann då när jag loggar in igen efter några dagar
jaja hejdå allafall!

RSS 2.0