tävling!

jaaa då var det dax för överraskningen!♥ nämligen:
 Tävling!

jag tänkte ha en tävling då frö annars blir ju min blogg så tråkig.

 info om tävlingen:när tillräckligt många är med kollar jag bloggen hur välgjord header om den har innehålls rika inlägg om den har bilder så kollar jag hur bra dom är fotade och hur ofta den skriver osv. då går några vidare.
sedan kommer jag skriva vilka det är så får ni kolla dens blogg och rösta på den ni tycker bäst om. man röstar genom att kommentera det inlägget och skriver bloggens namn. den som fått mest röster sedan kommer att vinna. man vinner två veckors länkning på min blogg och om man vill kan man få en header eller nåt annat design liknande.

 REGLER: sen har jag ju några regler också. vid röstningen får man inte rösta på sig själv. tänk efter när du röstar rösta inte bara på din kompis blogg för att det är din kompis rösta på den som är bäst! ni får inte skriva några elka saker till någon som: jag röstar på micans rösta inte på den för dens blogg är asful! om man är med i tävlingen diskas man annars har man inte tillgång till att vara med på nån tävling på ett långt tag!

Gör följande för att vara med:
1. kommenterar att du vill vara med
2: glöm inte att länka din blogg!
nu är du med! rösta gärna!
 
vi ses!avslut efter inlägg


Kommentarer
Postat av: klara

jag är med

2010-09-27 @ 15:28:19
URL: http://klaraaw.blogg.se/
Postat av: micaela

TÄVLINGEN ÄR NERLAGD!

2010-10-16 @ 09:03:00
URL: http://micans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0