outfits

hej hej! jag kanske tänkt börja med dagens outfit om ni vill det. ni får gärna kommenter oom det är ni snälla ☻ aja idag har det vart en vanlig dag fast mitt bord hade sysslan i bamba. jag fattar det inte! innan hade man inte syssla i bamba men nu har man det och det e forsta * o a och a fast med prickar pa funkar inte inte parantes heller sa jag skriver med a och o* gongen vi ater dar. idag var jag med min kompis. vi pyssla. snart kommer en bild jag gjort i gimp *kanske* och jag ska ladda in fore och efter bilderna om ett tag men jag har ingen egen kamera sa jag anvander mammas och pappas och dom laddar upp bilderna nar kameran e full. GLOM INTE ATT ANMALA ER TILL TAVLINGEN LANGRE NER! kommentera ocksa e ni snalla! vi ses! bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0