hej!

hej! här kommer då dom bilder jag tog med min kompis! det var så kallt ute så vi tog inte så många. men alla fall idag var det skoljoggen. det innebär att man är på en skola där går starten av. så springer man ett varv som inte är så långt och sen kan man springa hur många man vill tills vi skulle tillbaka. jag sprang tolv varv.
bär asful! skoja inte haha!ja detta är då en bild. den är suddig men kameran hadde inte så mycket batteri så jag fick skynda mig. kommentera vad ni tycker om den annars!
träd as snygg! skoja haha!
detta är då den andra bilden. det är ett träd på slutet av gatan. inspererades av min kompis syster som tatt på ett träd fast hela trädet. blev rätt så nöjd med den. vad tycker ni? kommentera!
sen har jag gjort en liten sak som ska avsluta mina inlägg så här kommer den!

avslut efter inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0